Museum Marmelade

Spreid je tafelkleedje in de zalen middeleeuwse kunst en leg het kaartspel klaar. Aardbeienconfituur, granaatappelsap, druivengelei of appelmoes – welke confituurpot stel jij samen? Ai… een ongelukskaart, nu is de volgende aan de beurt. Maar wacht eens, die trekt een opdrachtkaart! Leuk, nu moeten we eerst samen iets doen.

Kom deze zomervakantie naar het Museum Kunst en Geschiedenis en speel het avontuurlijke kaartspel Museum Confituur. Voorzien van een rugzakje met tafelkleedje, kaartspel, ingrediëntenwijzer en alle spullen om de opdrachten tot een goed einde te brengen, heb je alles wat je nodig hebt om een leuk museumuurtje te slijten tussen wandtapijten versierd met vrolijke fruitjes, delicate fruitmesjes en houten heiligen (die ook een fruitje lusten?). Als je klaar bent met spelen, breng je alles weer terug naar het onthaal waar je als klap op de vuurpijl iets uit de schatkist mag nemen!

Gezinsspel voor 2 tot 4 personen vanaf 5 jaar

Duurt ongeveer 60 min

Van 01.07.2024 tot 31.08.2024

Inbegrepen in een museumticket, vraag ernaar aan het onthaal

I.k.v. Schatten van Vlieg 2024 – Proef jij wat ik proef?